Telefonické objednávky
 

Časté otázky

Najčastejšie otázky

Vitajte v sekcii najčastejšie otázky, ktorá vám pomôže nájsť odpovede na najčastejšie otázky pri nákupe:

1. Vrátenie zakúpeného tovaru

Ak ešte neuplynula zákonná lehota 14 dní od doručenia tovaru v prílohe emailu s vašou objednávkou máte priložený formulár na odstúpenie od zmluvy (alebo tu na stiahnutie). Vyplnený formulár spolu s tovarom nám pošlite na reklamačnú adresu Ľubica Kalužová, Párnica 295, 02601 Dolný Kubín a peniaze za tovar vám vrátime do 30 dní.  Za výmenu tovaru (nevhodná veľkosť, farba atď) účtujeme poplatok 3,99€ za dopravu.

1.1 Správna adresa
V prípade zaslania reklamácie na zlú adresu (fakturačná adresa firmy v Bratislave), a nie na adresu skladu (Ľubica Kalužová, Párnica 295, 02601 Dolný Kubín) si účtujeme poplatok 2,99€. Slúži na preposlatie tovaru medzi sídlom firmy a skladom, keďže správnu reklamačnú adresu máme celkovo na 5 miestach.

2. Poštovné, poplatky a platba

Poštovné pri doručení objednávky kuriérom je ZADARMO. Každý kupujúci si vyberie spôsob platby podľa nasledujúcich možností:

  • platba na dobierku, zaplatíte kuriérovi, alebo poštárovi (príplatok 1,99€)
  • zaplatíte vopred na bankový účet vo Fio Banke SK8183300000002701548254, SWIFT FIOZSKBAXXX, variabilný symbol je číslo objednávky (bez príplatku)
  • zaplatíte kreditnou kartou na platobnej bráne (bez príplatku)

3. Spôsoby doručenia

V eshope objednávky odosielame kuriérom Slovenskej pošty, ktorý vám objednávku doručí osobne na vašu adresu.

4. Rozmery batožiny

Prosím berte do úvahy, že rozmery batožiny sú uvedené s toleranciou 1-2 cm a vrátane všetkých častí ako sú kolieska, bočné madlo, gumené výbežky po bokoch a pod. Pozor na celkovú výšku, ktorá je taktiež uvedená aj s kolieskami.

5. Využitie zľavového kupónu v eshope

Ak máte zľavový kupón a neviete ako ho uplatniť postupujte podľa tohto mini návodu. Po kliknutí na tlačidlo kúpiť, sa dostanete na stránku s nákupným košíkom. V dolnej časti si zvolíte spôsob dopravy a platby a pod veľkým tlačidlom "Objednať", vložíte do kolónky "Zľavovy kupón / Darčekový šek" text kupónu a kliknete tlačidlo "Vložiť". Zľava sa odčíta automaticky po vložení kupónu a vy už iba kliknete na tlačidlo "Objednať", vyplníte kontaktné údaje, kliknete na tlačidlo "Odoslať objednávku" a po odsúhlasení obchodných podmienok odošlete objednávku so zľavou.

ako uplatniť zľavový kupón?

Vloženie zľavového kupónu v prvom kroku objednávky

6. Dostupnosť tovaru

V eshope máme 3 druhy dostupnosti produktov:

  • Tovar, ktorý máme "Skladom", posielame ho väčšinou do 24 hodín
  • Tovar, ktorý máme "Skladom do 5 dní" (cestovné kufre, tašky) posielame ho do 3 až 5 dní
  • Tovar, tovar máme "Skladom do 5-7 dní" (nákupné vozíky) posielame ho približne do 5-7 dní

Tovar nie je skladom

Dostupnosť tovaru v eshope "Skladom, Skladom do 5, do 7 dní" 

7. Darčeky k objednávke

Ku každej objednávke vám pribalíme darčeky podľa aktuálnej ponuky. Ak je niektorý darček dočasne nedostupný, pošleme vám náhradný. Kompletná ponuka darčekov::

  • Ku cestovnému kufru dostanete cestovnú menovku + mini kompas
  • K sade kufrov dostanete 3x cestovnú menovku + mini kompas
  • K nákupnej taške dostanete reflexný prvok + mini kompas
  • K cestovnej taške dostanete cestovnú menovku + mini kompas

8. Balenie objednávky

99% objednávok od cestovných tašiek, cez nákupné tašky, až po cestovné kufre balíme do vystužených kartónových krabíc, vďaka čomu sa vaša objednávka pri preprave nepoškodí.

Krabice s objednávkouVšetky objednávky balíme do kartónových krabíc 

MzQyYT