Barion Pixel Najčastejšie otázky | Pobalsa.sk
 
Náhradné diely na kufre skladom

Časté otázky

Najčastejšie otázky

Vitajte v sekcii najčastejšie otázky, ktorá vám pomôže nájsť odpovede na najčastejšie otázky pri nákupe:

1. Vrátenie zakúpeného tovaru

Ak ešte neuplynula zákonná lehota 14 dní od doručenia tovaru v prílohe emailu s vašou objednávkou máte priložený formulár na odstúpenie od zmluvy (alebo tu na stiahnutie). Vyplnený formulár spolu s tovarom nám pošlite poštou (ako balik na adresu), alebo kuriérom na reklamačnú adresu Digitalpartners s.r.o., Pečnianska 6, Bratislava 85101 a peniaze za tovar vám vrátime približne do 2-3 týždňov. Pri výmene tovaru (nevhodná veľkosť, farba atď) vám vieme za poplatok 5€ poslať kuriéra, ktorý vymení váš kufor za iný (väčší/menší/iná farba) a pôvodný zoberie späť. Tovar musí byť nenosený, nepoškodený, nepokrčenýs kompletnými výsačkami a v originálnom balení.

1.1 Výmena tovaru
V prípade, že vám "nesadla" farba, veľkosť, alebo typ tovaru, vieme vám zabezpečiť výmenu kuriérom, ktorý donesie nový tovar a zároveň zoberie od vás pôvodný. V prípade potreby nás kontaktujte.

1.2 Osobné vrátenie tovaru
Vzhľadom na to, že neponúkame osobný odber, nemáme "kamennú pobočku", nie je možné ani osobné vrátenie tovaru. 

2. Poštovné, poplatky a platba

Poštovné pri doručení objednávky kuriérom je ZADARMO. Každý kupujúci si vyberie spôsob platby podľa nasledujúcich možností:

  • platba na dobierku, zaplatíte kuriérovi, alebo poštárovi (príplatok 1,99€)
  • zaplatíte vopred na bankový účet vo Fio Banke SK42 8330 0000 0029 0092 2659, SWIFT FIOZSKBAXXX, variabilný symbol je číslo objednávky (bez príplatku)
  • zaplatíte kreditnou kartou na platobnej bráne (bez príplatku)

3. Spôsoby doručenia

V eshope objednávky odosielame DPD kuriérom, ktorý vám objednávku doručí osobne na vašu adresu väčšinou na druhý deň.

4. Poškodenie kufra leteckou spoločnosťou

Upozorňujeme zákazníkov, pri poškodení vašej batožiny leteckou spoločnosťou je potrebné urobiť reklamáciu priamo na letisku. Obchodník nenesie zodpovednosť za poškodenie batožiny na letisku. Letisko/letisková spoločnosť zodpovedá za vašu batožinu, nielen pri strate, ale aj pri poškodení. Po poškodení je potrebné písať tvz. PIR protokol (Property Irregularity Report) a s ním kontaktovať vašu leteckú spoločnosť/poisťovňu so žiadosťou na úhradu škody. Viac informácií napr. aj na stránke Slovenského letiska: https://www.bts.aero/sluzby/batozina-servis-straty-a-nalezy-reklamacie-batoziny/ alebo na príslušnom oddelení letiska, kde sa to stalo.

5. Rozmery batožiny

Prosím berte do úvahy, že rozmery batožiny sú uvedené s toleranciou 1-2 cm a vrátane všetkých častí ako sú kolieska, bočné madlo, gumené výbežky po bokoch a pod. Pozor na celkovú výšku, ktorá je taktiež uvedená aj s kolieskami.

6. Reklamácia

Pri reklamácií zákazník vyplní reklamačný formulár a priloží doklad o kúpe a pošle nám oba dokumenty spolu s tovarom na reklamačnú adresu Digitalpartners s.r.o., Pečnianska 6/3430, 85101 Bratislava. Pre prijatie reklamácie je potrebný doklad o kúpe, reklamácie vybavujeme v lehote 30 dní (väčšinou skôr).

7. Využitie zľavového kupónu v eshope

Ak máte zľavový kupón a neviete ako ho uplatniť postupujte podľa tohto mini návodu. Po kliknutí na tlačidlo kúpiť, sa dostanete na stránku s nákupným košíkom. V dolnej časti si zvolíte spôsob dopravy a platby a pod veľkým tlačidlom "Objednať", vložíte do kolónky "Zľavovy kupón / Darčekový šek" text kupónu a kliknete tlačidlo "Vložiť". Zľava sa odčíta automaticky po vložení kupónu a vy už iba kliknete na tlačidlo "Objednať", vyplníte kontaktné údaje, kliknete na tlačidlo "Odoslať objednávku" a po odsúhlasení obchodných podmienok odošlete objednávku so zľavou.

ako uplatniť zľavový kupón?

Vloženie zľavového kupónu v prvom kroku objednávky

8. Dostupnosť tovaru

V eshope máme 3 druhy dostupnosti produktov:

  • Tovar, ktorý máme "Skladom", posielame ho väčšinou do 1-2 dní
  • Tovar, ktorý máme "Skladom do 3-5 dní" (cestovné kufre, tašky) posielame väčšinou na 3 až 4. deň aby stihli prísť do víkendu
  • Tovar, tovar máme "Skladom do 5-7 dní" (nákupné vozíky) posielame ho približne do 5-7 dní

Dostupnosť tovaru

Dostupnosť "Skladom 3-5 dní"

Dostupnosť nákupné tašky

Dostupnosť "Skladom do 7 dní"

Dostupnosť tovaru "Skladom"

9. Darčeky k objednávke

Ku každej objednávke vám pribalíme darčeky podľa aktuálnej ponuky. Ak je niektorý darček dočasne nedostupný, pošleme vám náhradný. Kompletná ponuka darčekov::

  • K cestovnému kufru dostanete cestovnú menovku + mini kompas
  • K sade kufrov dostanete 3x cestovnú menovku + mini kompas
  • K nákupnej taške dostanete reflexný prvok + mini kompas
  • K cestovnej taške dostanete cestovnú menovku + mini kompas

10. Balenie objednávky

99% objednávok od cestovných tašiek, cez nákupné tašky, až po cestovné kufre balíme do vystužených kartónových krabíc, vďaka čomu sa vaša objednávka pri preprave nepoškodí. Kufre s potlačou majú dokonca nalepenú ochrannú fóliu.

Krabice s objednávkouVšetky objednávky balíme do kartónových krabíc 

Fólia na kufri

Na kufroch s potlačou je extra ochranná fólia

ODBiOGQwM