Barion Pixel Ako sa správať v lietadle | Pobalsa.sk
S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Ako sa správať počas letu v lietadle?

07.09.2018

Ako sa správať počas letu v lietadle?

Niekoľko tipov ako sa správať v lietadle.

Pri cestovaní nastávajú často situácie, ktoré v ľuďoch vyvolávajú zbytočnú nervozitu či stres. Prezradíme vám niekoľko tipov ako tomu predísť a ako si čo najviac uľahčiť a spríjemniť cestovanie lietadlom. Vďaka týmto tipom sa vám to hravo podarí a vďační vám budú aj vaši spolucestujúci.

Je zbytočné sa náhliť a tlačiť dopredu

V prvom rade je dôležité, aby ste sa nikde neponáhľali, keďže v rukách držíte palubný lístok, tak je samozrejme jasné, že sa do lietadla dostanete. Zbytočný chaos, ktorý vzniká pri nástupe ľudí do lietadla spôsobuje koniec koncov len rozruch či prípadné meškanie letu. Stačí sa riadiť pokynmi zamestnancov leteckých spoločností, ktorí vedia najlepšie ako by mali cestujúci spolupracovať.

Nebojujte s rozmermi vašej príručnej batožiny

V prípade, že cestujete len s príručnou batožinou, tak nezabúdajte na to, že ak má kolieska či rukoväť, tak sa do priehradky nad vami nemusí zmestiť, to že tam kufor budete nasilu tlačiť vám nepomôže. Skúste ho umiestniť pod sedadlo, kde by sa mal bez problémov zmestiť.

Buďte ohľaduplní k spolucestujúcim a zamestnancom leteckých spoločností

Lietadlá zvyknú byť plné cestujúcich, a len málokedy sa stane, že budete mať dve miesta na sedenie len pre seba. Nezabúdajte byť ohľaduplný a nerušiť zbytočne svojho cestujúceho. Veď nie každý potrebuje o vás vedieť úplne všetko alebo skončiť s vašou hlavou na jeho tele, keď sa vám podarí zaspať počas letu.

Zbytočné je aj kričanie či nervózne sledovanie plačúceho dieťaťa, s ktorým si rodičia nevedia rady. Nie vždy to je totiž jednoduché. Stačí si dať slúchadlá, započúvať sa do hudby či sledovať váš obľúbený film a je po problémoch.

Buďte milí a úctiví nielen na svojich spolucestujúcich, ale aj na zamestnancov leteckých spoločností. Aj oni sú len ľudia, ktorí môžu mať práve zlý deň či nejaký problém, a nepríjemní cestujúci sú to posledné, čo potrebujú počas vykonávania svojej práce.  

Rubriky blogu

OWJlODU5Z